Petra Martínková
Ahoj! Jmenuji se Petra Martínková, vystudovala jsem pedagogickou školu se zaměřením na předškolní a mimoškolní pedagogiku a už nějakou dobu působím jako průvodce v lesním klubu.
Na práci s dětmi mě baví jejich spontánnost, nadšení a učení se od sebe navzájem. Mám ráda cestování, sport, hudbu, přírodu, zvířata…což se odráží i v mé práci s dětmi. Od přírody jsem optimista a snažím se i dětem ukazovat svět z lepší stránky, učit je mít rád lidi a svět kolem nás.
Linda Vavrečková
Na práci s dětma se mi libí poznávat znovu svět a společně se radovat z jejich nových poznatků a zkušeností. Zajímám se o pedagogiku Marie Montessori. Její poznatky využívám v praxi, jak výrobou pomůcek, tak přístupu k výchově a vzdělání. Mám profesní zkušenost šesti let v mateřské a základní škole speciální a vystudovala jsem pětiletý obor speciální pedagogika. Mám ráda procházky, venkovní tvoření a učení se společně s přírodou. I proto je mým pedagogickým záměrem řídit se heslem J.A. Komenského „Má-li něco býti v mysli, musí nám to projít smysly“.
Petr Mohyla
Ahoj. Jmenuji se Petr. Za dobu své pedagogické praxe jsem pracoval s nejrůznějšími dětmi. Těmi s autismem, s výchovnými obtížemi i s těmi, které potřebovaly jen trochu pomoci se orientovat v sociálních dovednostech. Se školkovnmi dětmi však trávím čas nejraději. Líbí se mi jejich zvědavost a touha objevovat. Jejich pohoda, kterou si nemusí tvořit, jelikož ji prostě mají. A taky jejich pozornost. Kdo někdy hrál pexeso s předškolákem, určitě ví.
Svou pedagogickou praxí jsem přišel zejména na to, že nejdůležitější pro děti je vytvořit bezpečné prostředí, které nabízí dostatek možností pro jejich rozvoj. Rovněž by děti měly dobře poznat prostředí ve kterém žijí, aby si jej pak mohly vážit. Mým úkolem v tomto procesu je být v roli poradce a inspirátora. Aby mohly získat, co potřebují a zároveň neztratily nic, co by ztratit neměly.